Dosar de Mamă la Sibiu şi Alba Iulia

concediu2 (353).JPG

Vara care a trecut n-am avut concediu propriu zis. Am fost în vacanţă la bunicii de la Miercurea-Ciuc, dar şi acolo tot suntem ca acasă socotim. Aşa a fost musai plecăm undeva, chiar dacă abia după ce toată lumea s-a întors deja de prin ţări calde. Cum de plajă noi suntem sătui, am plecat departe de casă, la Gura Râului, în judeţul Sibiu.
concediu2 (208)
concediu2 (217)
Nu ştiam de locaţie, am ajuns aici la propunerea unui membru al familiei. Şi nu ne pare rău deloc. Am ajuns seara, pe răcoare, numai bine simţim aerul proaspăt şi curat de munte, care mi-a mai ostoit puţin dorul de Miercurea-Ciuc.
concediu1 (30)

Casele din Gura Râului sunt construite în stil săsesc, au porţi marţi şi grădini generoase. Ne-am cazat la Casa Loloiu, locaţie pe care îndrăznesc v-o recomand ca fiind frumoasă şi curată, cu gazde zâmbitoare şi primitoare.
concediu1 (73)
Sibiul e la 18 km distanţă, Albă Iulia la 67 km, aşa astea au fost locurile pe care le-am vizitat în primele două zile de concediu. La Sibiu am fost la Muzeul Bruckenthal unde am văzut Galeria de Artă Românească Şi Galeria de Artă Europeană şi ne-am plimbat prin Piaţa Mare.
concediu2 (314)
concediu2 (84)
La Alba Iulia am vizitat Cetatea Alba Carolina, care ne-a surprins într-un mod extrem de plăcut. Foarte faină, foarte multe lucruri de văzut, mai ales am avut norocul de o zi cu vreme însorită şi caldă.

Nu pot spun mai multe pentru na, încă sunt în concediu, însă am trecut pe aici ca ştiţi suntem bine şi ca lăsăm nişte poze. concediu2 (163)

concediu2 (310)

concediu2 (121)

“Dosar de Mamă” e şi pe Facebook.